Future Strategy

Toekomstdenken wordt nog lang niet altijd structureel toegepast. Maar al te vaak denken managers dat een vrolijke trendwatcher in januari genoeg munitie biedt voor de rest van het jaar.

 

Maar daar ga je de strijd niet mee winnen in de 21e eeuw.

 

Wat je nodig hebt is een solide strategisch fundament. Geen entertainment, maar grip. Een onwrikbare basis om op te kunnen bouwen.

In een tijd waarin iedereen roept dat de wereld sneller dan ooit verandert, gaat het niet om de platitudes, maar om de inzichten. Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen? Wat betekenen ze? Waar komen ze vandaan? En waar gaan ze naartoe?

 

Wij stellen dat over 10 jaar de F in CFO voor veel meer zal staan dan enkel financiën. Naast elke Chief Financial Officer zal een Chief Future Officer staan.

Wil je een haarscherpe koers richting de horizon? Dan zul je moeten beginnen met het bouwen van jouw eigen toekomststrategie.

Help, ik wil vooruit,

maar ik weet niet goed hoe

Wij komen als onafhankelijke buitenstaander, van binnenuit versterken. Wat gebeurt er in de wereld en wat betekent dat voor jouw toekomst? Jouw insteek, jouw diensten? Wat gaat er goed? Wat kan er vele malen slimmer?

Wij verleggen focus, verscherpen ambities, creëren houvast, wijzen op nieuwe kansen en openen nieuwe deuren.

Waar moet je je aandacht op richten? En wat kun je beter laten varen? 

Omdat we elkaar zo goed kennen hebben we aan een half woord genoeg en komen wij pro-actief met nieuwe ideeën.

Toekomstrategie op maat. Zonder een blad voor de mond te nemen. En altijd met glasheldere argumenten.